تعاریف:
جی گاید: سایت جی گاید به نشانی www.gguide.ir
بازدید کنندگان: تمامی افرادی که به سایت جی گاید مراجعه و از خدمات عمومی آن استفاده می کنند.
کاربران: افرادی که در سایت جی گاید ثبت نام نموده و از خدمات ویژه کاربران استفاده می نمایند.
ناحیه کاربری: منو، صفحات و امکانات مختص به کاربران جی گاید که از طریق آدرس www.client.gguide.ir در دسترس است.
کاربران پشتیبانی: تمامی مدیران، کارمندان و پرسنل جی گاید که جهت بررسی و رفع مشکل کاربران اقدام می نمایند.
تیکت پشتیبانی: سیستم ارتباطی بین کاربران و نفرات پشتیبانی جی گاید که به منظور اعلام مشکلات از طرف کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.
عضویت: عضویت یا همان اشتراک کاربران در سایت جهت استفاده از خدمات پشتیبانی.
دسترسی ها:
تمامی کاربران پشتیبانی، به اطلاعات پروفایل و سوابق کاربران، دسترسی خواهند داشت.
در صورت نیاز، کاربران می بایست به نفرات پشتیبانی سایت جی گاید، دسترسی های لازم جهت بررسی سیستم ها (گوگل شیت، گوگل فرم و...) را بدهند. لازم است قبل از ایجاد دسترسی، یک نسخه پشتیبان (بک آپ) از سیستم های مورد نظر، توسط کاربر گرفته شود.
شرایط پشتیبانی:
پشتیبانی تنها از طریق ناحیه کاربری و ثبت تیکت پشتیبانی انجام خواهد شد و سایت جی گاید هیچ گونه تعهدی جهت ارائه خدمات پشتیبانی خارج از روش ارائه شده، ندارد.
کاربران جهت استفاده از سیستم پشتیبانی، می بایست نسبت به خرید اشتراک (پرداخت حق عضویت) اقدام نمایند.
طرح عضویت از لحظه تایید پرداخت فعال خواهد شد و به مدت نوشته شده در طرح، اعتبار خواهد داشت.
طرح های عضویت فوری (S.O.S) پس از برقراری اولین تماس از طرف واحد پشتیبانی فعال خواهند شد.
بروزرسانی:
شرایط و ضوابط پشتیبانی ممکن است در آینده بروزرسانی شود.
حریم خصوصی:
عضویت در سایت به منزله پذیرش سیاست حریم خصوصی است.
