ثبت تیکت پشتیبانی:
برای ثبت تیکت جدید به منوی "پشتیبانی" رفته و گزینه "ثبت تیکت" را انتخاب نمایید.
لطفا هر موضوع یا مشکل را در یک تیکت جداگانه ثبت نمایید.
توجه کنید که برای ثبت تیکت در گروه "فنی" نیازمند داشتن عضویت هستید.
در صورتی که تیکت شما مرتبط با گروه انتخاب شده نباشد، تیکت بدون پاسخ بسته خواهد شد.
پس از ثبت تیکت، یک ایمیل برای شما ارسال می شود که حاوی اطلاعات تیکت است.
کاربران پشتیبانی، در ساعات اداری، به تیکت های پاسخ می دهند.
پاسخ کاربران پشتیبانی در صفحه تیکت ها قابل مشاهده است، همچنین یک ایمیل نیز برای کاربر ارسال می شود.
